Radio SzczecinRadio Szczecin » Konkursy Radia Szczecin » Konkursy rozstrzygnięte
Czy bawiłeś się już może w te wakacje nad polskim morzem?
Jeśli nie, to Radio Szczecin pomoże Ci nadrobić zaległości!
Razem z Grupą Hotele Nadmorskie, zapraszamy Cię do wspólnej zabawy!
Wyobraź sobie elegancki czterogwiazdkowy hotel SPA, w otoczeniu piaszczystych plaż i zachodów słońca. Gorące jacuzzi, basen, saunę, gdzie po prostu oddajesz się błogiemu lenistwu...
Chcesz doświadczyć takich atrakcji na własnej skórze?
Znajdziesz je wszystkie (oraz wiele więcej!) na wakacjach w Grupie Hotele Nadmorskie.

Radio Szczecin zapewnia wspaniałą atmosferę, najlepszą muzykę i niezapomniane wakacje, więc nie czekaj!
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, wygraj i spełnij swoje marzenia!
Rozdamy weekendowy voucher dla 2 osób + 2 dzieci, do jednego z trzech miejsc
Grupy Hotele Nadmorskie:
Hotel Senator****
Hotel Unitral****
Hotel Lidia****

Informacje ogólne:
  • Nagroda obejmuje wyjazd do jednego z wybranych hoteli, dla 2 osób + 2 dzieci do lat 12 w jednym pokoju.
  • Każdy pobyt trwa 3 dni (2 noce).
  • Voucher jest ważny od 3 września do 31 października 2019 roku.
  • Nagroda obejmuje bezpłatne korzystanie z basenów, saun, kręgli.
  • Wyżywienie w formie bufetu szwedzkiego, wyśmienite śniadania oraz obiadokolacje.
  • Każdy z hoteli może być wybrany tylko raz! (pierwszy zwycięzca wybiera spośród 3 miejsc, drugi decyduje pomiędzy dwoma pozostałymi.)
  • W hotelu Senator oraz Lidia możliwy pobyt z psem.
  • Zwycięzców będziemy ogłaszać na antenie Radia Szczecin w dniach 30. lipca oraz 1. i 6. sierpnia.

Hotele Nad Morzem Bałtyckim: Hotel Senator****, Hotel Unitral****, Hotel Lidia****.

Czy to możliwe, że najlepszy wybór miejsca wymarzonego urlopu znajduje się w Polsce? Wiemy, że tak! U podstaw utworzenia GRUPY HOTELE NADMORSKIE leży troska o zapewnienie wysokiego standardu usług hotelarskich wszystkim tym, którzy cenią sobie aktywny i ekskluzywny wypoczynek nad morzem i tak jak my - kochają polskie wybrzeże. Twórcy grupy Hotele Nadmorskie wyznaczyli sobie jasny cel - stworzenie miejsc, gdzie wyznacznikiem standardów jest nie tylko ilość gwiazdek, czy stylowe wnętrza, ale nastrój i satysfakcja gości.