Będzie miała ponad trzy kilometry i powstaje kosztem ponad 40 milionów złotych. Mieszkańcy Myśliborza na obwodnicę swojego miasta czekali wiele lat. Teraz pilnie śledzą, jak przebiega jej realizacja.
Nowa trasa ominie centrum miasta od południa i zostanie poprowadzona w większości po śladzie zlikwidowanej linii kolejowej. Prace są mocno zaawansowane.
- Zaawansowanie realizacyjne przekroczyło już 50 procent. Na kolejnych odcinkach wykonywana jest nawierzchnia, kontynuowane są prace związane z kanalizacją - powiedział rzecznik szczecińskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Mateusz Grzeszczuk.
Na skrzyżowaniu krajowych dróg 23 i 26 budowane jest nowe rondo. Niestety, w centrum Myśliborza nadal jest niebezpiecznie. Dotyczy to przede wszystkim przejeżdżających przez miasto TIR-ów.
- Cały czas pojazdy ciężarowe muszą przejeżdżać obok Bramy, muszą tak naprawdę pojechać "pod prąd", ponieważ nie mieszczą się pod ta średniowieczną Bramą - dodaje Grzeszczuk.
Budowa obwodnicy potrwa do września przyszłego roku.
- Zaawansowanie realizacyjne przekroczyło już 50 procent. Na kolejnych odcinkach wykonywana jest nawierzchnia, kontynuowane są prace związane z kanalizacją - powiedział rzecznik szczecińskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Mateusz Grzeszczuk.
Na skrzyżowaniu krajowych dróg 23 i 26 budowane jest nowe rondo. Niestety, w centrum Myśliborza nadal jest niebezpiecznie. Dotyczy to przede wszystkim przejeżdżających przez miasto TIR-ów.
- Cały czas pojazdy ciężarowe muszą przejeżdżać obok Bramy, muszą tak naprawdę pojechać "pod prąd", ponieważ nie mieszczą się pod ta średniowieczną Bramą - dodaje Grzeszczuk.
Budowa obwodnicy potrwa do września przyszłego roku.