We wtorek ogłoszono przetarg na budowę obwodnicy Szczecinka. To kolejna inwestycja w ramach rządowego programu 100 obwodnic.
Ponad 4-kilometrowy odcinek połączy nowo wybudowaną obwodnicę Szczecinka w ciągu drogi S11 z krajową drogą numer 20.
Łukasz Lendner, dyrektor szczecińskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad uważa, że wpisanie jej na listę 100 obwodnic to bardzo ważny krok.
- Cieszymy się, że ten element techniczny, który musi funkcjonować właśnie z tą obwodnicą uzupełnimy w najbliższych latach - dodaje Lendner.
Budowę łącznika między krajową drogą nr 20 i drogą ekspresową S11 chwali wiceminister klimatu i środowiska, Małgorzata Golińska. Szczecinecka posłanka Prawa i Sprawiedliwości widzi w tej inwestycji wiele korzyści dla regionu.
- Poza wyprowadzeniem całego ruchu tranzytowego poza miasto Szczecinek, zwiększy to oczywiście bezpieczeństwo mieszkańców i te działanie będzie miało olbrzymi wpływ na jakość powietrza w Szczecinku - mówi Golińska.
Budowa obwodnicy Szczecinka w ramach programu 100 obwodnic powinna zakończyć się na przełomie 2024 i 2025 roku.
Łukasz Lendner, dyrektor szczecińskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad uważa, że wpisanie jej na listę 100 obwodnic to bardzo ważny krok.
- Cieszymy się, że ten element techniczny, który musi funkcjonować właśnie z tą obwodnicą uzupełnimy w najbliższych latach - dodaje Lendner.
Budowę łącznika między krajową drogą nr 20 i drogą ekspresową S11 chwali wiceminister klimatu i środowiska, Małgorzata Golińska. Szczecinecka posłanka Prawa i Sprawiedliwości widzi w tej inwestycji wiele korzyści dla regionu.
- Poza wyprowadzeniem całego ruchu tranzytowego poza miasto Szczecinek, zwiększy to oczywiście bezpieczeństwo mieszkańców i te działanie będzie miało olbrzymi wpływ na jakość powietrza w Szczecinku - mówi Golińska.
Budowa obwodnicy Szczecinka w ramach programu 100 obwodnic powinna zakończyć się na przełomie 2024 i 2025 roku.