Morska Stocznia Remontowa Gryfia wybrała inżyniera kontraktu - to firma, która będzie nadzorować budowę pirsu, do którego ma być przycumowany nowy dok.
Inżynierem kontraktu będzie Przedsiębiorstwo Eko-Inwest. Firma ta nadzorował budowę m.in. nabrzeża w Terminalu Gazu Skroplonego LNG.
- To jest kolejny etap realizacji tego przedsięwzięcia. Było cięcie blach, mamy pierwsze prace nad zatwierdzeniem projektu i wybrany jest inżynier kontraktu - wylicza prezes Gryfii, Krzysztof Zaremba.
Pirs powstanie przy Nabrzeżu Gdańskim w Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia.
- Pirs to konstrukcja, która będzie "przedłużała" wyspę; będzie do niej przycumowany dok. Wymaga to wyburzenia starego, wybudowania zupełnie nowego pirsu, który ten dok - jako bardzo duży obiekt - będzie w stanie utrzymać - zapowiada prezes Zaremba.
Nowy dok buduje Stocznia Szczecińska Wulkan na zlecenie Funduszu Rozwoju Spółek. Pozwolić ma to Gryfii na remont większych statków.
- To jest kolejny etap realizacji tego przedsięwzięcia. Było cięcie blach, mamy pierwsze prace nad zatwierdzeniem projektu i wybrany jest inżynier kontraktu - wylicza prezes Gryfii, Krzysztof Zaremba.
Pirs powstanie przy Nabrzeżu Gdańskim w Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia.
- Pirs to konstrukcja, która będzie "przedłużała" wyspę; będzie do niej przycumowany dok. Wymaga to wyburzenia starego, wybudowania zupełnie nowego pirsu, który ten dok - jako bardzo duży obiekt - będzie w stanie utrzymać - zapowiada prezes Zaremba.
Nowy dok buduje Stocznia Szczecińska Wulkan na zlecenie Funduszu Rozwoju Spółek. Pozwolić ma to Gryfii na remont większych statków.
- To jest kolejny etap realizacji tego przedsięwzięcia. Było cięcie blach, mamy pierwsze prace nad zatwierdzeniem projektu i wybrany jest inżynier kontraktu - wylicza prezes Gryfii, Krzysztof Zaremba.
Dodaj komentarz 6 komentarzy
przypyminam, że Maciarewicz chciał budować w Szczecinie "łokrenty podwodne" wespół w zespół z firmą o dumnej nazwie "ThyssenKrupp" :))
Chłopaki nawet na to konto w Szczecinie konferencję zrobili, pojedli, popili i po.... no, wiecie :)
I się porozjeżdżali.
przypominam Tusk zlikwidował nasz Stocznie !
a teraz chce zlikwidować naszą kopalnie Turów 7 % Energi dla PL !
i PO no wiecie zjecie i będzie bieda !
Miejmy nadzieję że kontrakt był napisany po polsku. Okazało się w przegranym procesie, że pan Prezes Zaręba kłamał informując iż zna język angielski! Przegrał sprawę i musi opłacić koszty sądowe!
A Poliglota z Gryfi za przegraną sprawę zapłaci ze swojej kasy czy ze stoczniowej ?
a skoro skłamał, to znaczy, że bezprawnie zajmuje stanowisko, na objęcie którego znajomość angielskiego była warunkiem koniecznym!
PiSzę PO POLSKIEMU, ABY PRZEWODNICZĄCA RADY NADZORCZEJ "GRYFII" POJĘŁA:
ZAREMBA NIE SPEŁNIAŁ WARUNKÓW DO NOMINACJI.
Zatem należy mu się denominacja wraz z obowiązkiem zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.