Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz

mat: GDDKiA
Prawie pięć lat potrwa budowa dwóch tuneli łączących Police z miejscowością Święta. To jeden z najważniejszych elementów planowanej Zachodniej Obwodnicy Szczecina.
Jego drążenie rozpocznie się najwcześniej za cztery lata.

Planowana przeprawa pod Odrą Zachodnią będzie miała po dwa pasy ruchu i pas awaryjny w każdą stronę - mówi Mateusz Grzeszczuk z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie.

- Ten tunel będzie się jeszcze zaczynał przed terenem Zakładów Chemicznych w Policach. Jest planowany jako element drogi ekspresowej, dwujezdniowej, także będzie to tunel dwururowy. W przeciwieństwie do tego tunelu w Świnoujściu, który jest jednorurowym, czyli na jedną jezdnię. Natomiast technologia będzie taka sama, czyli tunel drążony - tłumaczy Grzeszczuk.

Długość planowanego tunelu, o przekroju szesnastu metrów, to w sumie około pięciu kilometrów.
- Będzie to tunel dwururowy. W przeciwieństwie do tego tunelu w Świnoujściu, który jest jednorurowym, czyli na jedną jezdnię. Natomiast technologia będzie taka sama, czyli tunel drążony - tłumaczy Grzeszczuk.
mat: GDDKiA
mat: GDDKiA
mat: GDDKiA
mat: GDDKiA
mat: GDDKiA
mat: GDDKiA
mat: GDDKiA
mat: GDDKiA
mat: GDDKiA
mat: GDDKiA

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty