W Świnoujściu, ponad 20 metrów pod Świną, trwa jedna z najbardziej skomplikowanych operacji przy budowie połączenia między wyspami Uznam i Wolin. Wykonawca przebija obudowę tunelu pod wyjście ewakuacyjne.
Najpierw kładzione z mozołem, teraz przewiercane, by w przyszłości stanowić wyjścia ewakuacyjne. Na największej budowie drogowej w Świnoujściu trwa przebijanie betonowych pierścieni, które stanowią obudowę tunelu. Wykonawca właśnie rozpoczął ten skomplikowany zabieg.
By wykonać przejścia między tunelem a drogą ewakuacyjną, najpierw zmrożono grunt. W sumie zostanie wydobytych około 200 m sześciennych urobku.
W całym tunelu będą cztery drogi ewakuacyjne.
By wykonać przejścia między tunelem a drogą ewakuacyjną, najpierw zmrożono grunt. W sumie zostanie wydobytych około 200 m sześciennych urobku.
W całym tunelu będą cztery drogi ewakuacyjne.