Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Deadlink
Deadlink
Jesteś agentem Agencji Bezpieczeństwa Korporacyjnego. Twoją misją jest rozwiązywanie spraw, których nie da się rozwiązać za pomocą, jakby to powiedzieć, konwencjonalnych metod mediacji i sądownictwa. Zamiast długopisu czy teczki do dyspozycji masz strzelby czy wyrzutnie rakiet. Misje wykonujesz sam, a nie jest łatwo, gdyż nie jesteś jedynym uzbrojonym na twojej drodze w tym cyberpunkowym świecie. W takie okoliczności przyrody wrzuca nas Deadlink, polski tytuł, w którym na pomyłki jest niewiele miejsca.

Grę do recenzji otrzymaliśmy od twórców konsolowych portów i wydawcy, polskiego studia Crunching Koalas.
Recenzja Deadlink

Deadlink jest FPS-em w klimatach roguelike’a. Podczas każdej misji mamy jedno podejście, a zdrowie się nie regeneruje. Jedyne co może nam pomóc w walce to tarcze, które zbieramy z poległych oponentów. Po drodze zbieramy również ulepszenia, które mają pomóc nam w jak najszybszym sianiu pożogi na naszej drodze do spełnieniu misji. Jak to w „rogalach” po wpadce możemy powtarzać misje, ale ulepszenia, które zbieramy, zostają do naszej dyspozycji w kolejnych próbach. Te nigdy nie będą takie same, bo poziomy są losowo generowane – co oznacza, że rekonesans na przyszłość tutaj nam nie pomoże.

Podczas gry – dzieje się naprawdę dużo. Ta losowa generacja wymusza na nas jak najsprawniejsze rozeznanie w terenie i likwidację przeciwników. Nie ma za dużo czasu do namysłu, a trzeba się nastawić, że misje będą zwykle wymagały od nas więcej niż jednego podejścia. Cyberpunkowa, mroczna stylistyka Deadlinka nadaje klimatu, ale czasem pozwala na lepszy kamuflaż naszych wrogów, co dodatkowo dodaje trudności w wykonywaniu naszych misji.

Dynamiczna rozgrywka, futurystyczna stylistyka i mnogość opcji rozwijania swojej postaci. Deadlink może być świetną odskocznią dla tych, którzy szukają wyzwania, ale niekoniecznie mają czas na szukanie znajdziek czy maksowania pobocznych misji. Coś zarówno dla fanów Dooma, jak i Cyberpunka. No i dodatkowo dobre, bo polskie. Ocena to wysokie 8.5 na 10.

Zobacz także

2024-05-25, godz. 10:00 The Outlast Trials [PlayStation 5] To jest coś dla miłośników takich filmów jak Cube, może Piła? Jeśli lubicie horrory, które skupiają się na wytrzymałości ludzkiej psychiki, które do tego nie stronią od pokazywania ludzkiego wnętrza również w tym dosłownym… » więcej 2024-05-25, godz. 06:00 [25.05.2024] Giermasz #600 - Powody do świętowania Zapraszamy na wyjątkowy, sześćsetny odcinek Giermaszu. Pierwszy program został wyemitowany 3 stycznia 2012 roku, więc od ponad 12 lat tworzymy dla Was program o grach komputerowych i dziś trochę powspominaliśmy. Mamy też trzy recenzje… » więcej 2024-05-18, godz. 12:45 [18.05.2024] Wywiad - Kuba Bukała, założyciel i szef studia Serious Sim W tym tygodniu na rozmowę zaprosiliśmy jednego z autorów niedawno wydanej gry Heading Out. Kuba Bukała jest założycielem i szefem studia Serious Sim . W półgodzinnym wywiadzie opowiedział o ich pierwszej grze Radio Commander, aktualnej… » więcej 2024-05-18, godz. 12:31 Heading Out [PC] Czy Polacy mogą zrobić grę drogi z amerykańskim filmowym sznytem? Studio Serious Sim udowodniło, że jak najbardziej. Jednak Heading Out to bardziej skomplikowana produkcja, bo prócz świetnej i rozbudowanej warstwy fabularnej, sporo… » więcej 2024-05-18, godz. 12:31 Heading Out [PC] Czy Polacy mogą zrobić grę drogi z amerykańskim filmowym sznytem? Studio Serious Sim udowodniło, że jak najbardziej. Jednak Heading Out to bardziej skomplikowana produkcja, bo prócz świetnej i rozbudowanej warstwy fabularnej, sporo… » więcej 2024-05-18, godz. 12:31 Heading Out [PC] Czy Polacy mogą zrobić grę drogi z amerykańskim filmowym sznytem? Studio Serious Sim udowodniło, że jak najbardziej. Jednak Heading Out to bardziej skomplikowana produkcja, bo prócz świetnej i rozbudowanej warstwy fabularnej, sporo… » więcej 2024-05-18, godz. 12:30 MotoGP 24 [PC] Tak już się zdarzyło, że na moje biurko spadła kolejna ścigałka. Ogrywałem F1, Forzę - co może pójść nie tak z MotoGP 24? Co prawda nigdy nie grałem w tytuły opierające się na wyścigach motocyklowych, ale może to i zaleta?… » więcej 2024-05-18, godz. 12:30 MotoGP 24 [PC] Tak już się zdarzyło, że na moje biurko spadła kolejna ścigałka. Ogrywałem F1, Forzę - co może pójść nie tak z MotoGP 24? Co prawda nigdy nie grałem w tytuły opierające się na wyścigach motocyklowych, ale może to i zaleta?… » więcej 2024-05-18, godz. 12:30 MotoGP 24 [PC] Tak już się zdarzyło, że na moje biurko spadła kolejna ścigałka. Ogrywałem F1, Forzę - co może pójść nie tak z MotoGP 24? Co prawda nigdy nie grałem w tytuły opierające się na wyścigach motocyklowych, ale może to i zaleta?… » więcej 2024-05-18, godz. 12:00 [18.05.2024] Giermasz #599 - gaz do dechy Zapraszamy na kolejny odcinek Giermaszu. Co prawda za tydzień świętujemy, w końcu ponad 12 lat i 600 audycji do czegoś zobowiązuje, ale teraz mamy dla Was dwie recenzje i wywiad. Rozpoczynamy od ryku silników, olbrzymich prędkości… » więcej
21222324252627