Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz

Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Dziś obchodzimy Światowy Dzień Praw Konsumenta. Z tej okazji w sali sesyjnej Urzędu Miasta w Szczecinie podsumowano 25-letnią działalność tej Instytucji w Polsce.
W Szczecinie od 1999 roku Miejskim Rzecznikiem Konsumentów jest Longina Kaczmarek. Za swój największy sukces uważa umorzenie 100 tysięcy umów z Eneą. To uchroniło odbiorców przed niekorzystnymi stawkami za zużycie prądu.

- Wtedy wspólnie z dyrektorem Urzędu Regulacji Energetyki doprowadziłam do unieważnienia stu tysięcy umów. Proszę sobie wyobrazić, jaki to koszt. Enea przyznała nam rację. To był bardzo duży sukces i nasza wspólna zasługa - mówi Kaczmarek.

Z Miejskim Rzecznikiem Konsumenta w Szczecinie na co dzień współpracuje policja - mówi Mirosław Rożuk, naczelnik Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie.

- Gdy rzecznik udzieli im porady, to bardzo często przychodzą te osoby na komisariat policji, w celu złożenia zawiadomienia. Np. o oszustwie internetowym, że ktoś kupił jakąś rzecz i jej nie otrzymał, wykupił wycieczkę i został oszukany. Przyjmujemy takie zawiadomienia i podejmujemy czynności wykrywcze - mówi Rożuk.

W ubiegłym roku Miejski Rzecznik Konsumentów udzielił pomocy prawnej ponad 15 000 osobom.
W Szczecinie od 1999 roku Miejskim Rzecznikiem Konsumentów jest Longina Kaczmarek.
Z Miejskim Rzecznikiem Konsumenta w Szczecinie na co dzień współpracuje policja - mówi Mirosław Rożuk, naczelnik Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty