Beata Szydło pokazała, że tunel w Świnoujściu to jeden z priorytetów - mówi w "Rozmowach pod krawatem" Radia Szczecin Michał Jach, poseł Prawa i Sprawiedliwości. Odniósł się do wygłoszonej w środę obietnicy premier o budowie stałej przeprawy pod Świną. Przyznał, że nie wiadomo dokładnie, kiedy prace mogłyby się rozpocząć.
Z mównicy Sejmowej padła krótka obietnica, ale nie było ani kwot, ani terminów. Jak wyjaśniał poseł PiS ze Stargardu, obietnica świadczy o tym, że budowa tunelu będzie dla rządów jedną z najważniejszych spraw.
- Byłem zaskoczony, że pani premier mówiła w końcu o nie najważniejszej dla całego państwa sprawie, ale dla nas bardzo istotnej. Odbieram to tak, że są pewne priorytety i pani Szydło nadała im tempo i pracują nad tym nasi ministrowie. Musi jeszcze potrwać by zapadła decyzja o rozpoczęciu - tłumaczy Jach.
W Świnoujściu jest radość z obietnicy, ale i trochę dystansu - mówi zastępca prezydenta Świnoujścia, Barbara Michalska.
- Nasza reakcja jest oczywista. Doświadczeni wieloma latami obietnic i tym, że zdarzały się tego typu zobowiązania, które nie zostały zrealizowane, to będziemy czekać z pewnymi obawami - komentuje Michalska.
Mieszkańcy Świnoujścia od lat zabiegają o most lub tunel między wyspami Uznam i Wolin. Według szacunków stała przeprawa miałaby kosztować 800 milionów złotych.
Posłuchaj i zobacz wszystkie "Rozmowy pod krawatem".
- Byłem zaskoczony, że pani premier mówiła w końcu o nie najważniejszej dla całego państwa sprawie, ale dla nas bardzo istotnej. Odbieram to tak, że są pewne priorytety i pani Szydło nadała im tempo i pracują nad tym nasi ministrowie. Musi jeszcze potrwać by zapadła decyzja o rozpoczęciu - tłumaczy Jach.
W Świnoujściu jest radość z obietnicy, ale i trochę dystansu - mówi zastępca prezydenta Świnoujścia, Barbara Michalska.
- Nasza reakcja jest oczywista. Doświadczeni wieloma latami obietnic i tym, że zdarzały się tego typu zobowiązania, które nie zostały zrealizowane, to będziemy czekać z pewnymi obawami - komentuje Michalska.
Mieszkańcy Świnoujścia od lat zabiegają o most lub tunel między wyspami Uznam i Wolin. Według szacunków stała przeprawa miałaby kosztować 800 milionów złotych.
Posłuchaj i zobacz wszystkie "Rozmowy pod krawatem".
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-09_1397031111.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-07_1396879821.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-08_1396947011.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-08_1396940611.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-07_1396862781.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-05_1396683741.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-04_1396610891.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-04_1396593651.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-03_1396524481.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-03_1396505171.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-02_1396448411.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-02_1396420911.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-01_1396343271.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-04-01_1396334321.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-03-31_1396255092.jpg)