Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-25_145641464520.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-25_145638716410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-25_145638736810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-24_145630066310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-23_145621915120.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-22_145612796520.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-19_1455875601.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-19_1455868601.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-18_1455799281.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-15_1455530351.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-15_1455522741.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-12_1455269131.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-10_1455100521.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-10_1455091091.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2016/thumb_480_0/2016-02-09_1455014031.jpg)