Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-14_1450085431.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-13_1450024761.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-11_1449830421.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-11_1449820681.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-10_1449742621.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-10_1449734441.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-09_1449653251.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-09_1449652732.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-08_1449561711.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-07_1449475711.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-04_1449230581.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-04_1449216111.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-03_1449138171.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-03_1449129282.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-12-02_1449048381.jpg)