Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-11-03_1446547061.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-11-03_1446537641.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-11-02_1446456701.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-11-02_1446451491.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-30_1446191501.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-29_1446110491.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-29_1446105441.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-28_1446034101.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-28_1446031141.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-28_1446020171.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-27_1445932242.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-26_1445846451.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-23_1445594961.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-23_1445583071.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-22_1445504541.jpg)