Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-22_1445498641.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-21_1445419031.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-21_1445419241.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-20_1445324321.jpeg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-19_1445242131.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-19_1445238761.jpg)
![](https://archiwum.radioszczecin.pl/serwis_informacyjny/pliki/2015/2015-10-16_1444978691.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-15_1444911141.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-15_1444891862.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-14_1444820321.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-14_1444817971.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-13_1444752601.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-13_1444725541.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-12_1444644891.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2015/thumb_480_0/2015-10-12_1444632331.jpeg)