Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-03-06_1394091171.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-03-05_1394014841.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-03-05_1394006081.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-03-04_1393926711.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-03-04_1393923621.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-03-03_1393839791.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-03-03_1393839111.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-02-28_1393582821.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-02-28_1393574091.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-02-27_1393478361.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-02-25_1393337871.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-02-25_1393316671.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-02-18_1392718151.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-02-18_1392709711.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-02-14_1392362591.jpg)