Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-29_1390988941.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-29_1390980881.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-28_1390902281.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-28_1390894511.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-27_1390809191.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-24_1390555131.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-24_1390550651.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-23_1390470131.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-23_1390463611.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-22_1390376841.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-21_1390295741.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-20_1390203711.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-17_1389950961.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-17_1389946231.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-16_1389865501.jpg)