Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-16_1389859231.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-15_1389771611.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-14_1389692171.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-14_1389692421.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-13_1389609671.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-13_1389603021.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-10_1389346551.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-10_1389339351.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-09_1389265301.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-09_1389252551.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-08_1389173903.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-07_1389084631.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-04_1388841791.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-03_1388735251.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2014/thumb_480_0/2014-01-02_1388649151.jpg)