Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-10_1386661681.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-09_1386587071.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-09_1386574201.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-05_1386239041.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-05_1386236421.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-05_1386230071.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-04_1386182601.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-04_1386150031.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-04_1386143791.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-03_1386056921.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-02_1385979551.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-12-01_1385937932.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-29_1385725421.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-28_1385632961.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-27_1385579371.jpg)