Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-27_1385541641.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-26_1385461651.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-26_1385451731.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-25_1385370141.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-22_1385111341.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-21_1385021131.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-20_1384938881.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-20_1384933181.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-19_1384854241.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-19_1384848371.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-18_1384764071.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-15_1384512421.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-15_1384501691.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-13_1384360251.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-11-13_1384331801.jpg)