Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-09-13_1379064611.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-09-13_1379056091.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-09-12_1378967821.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-09-11_1378894911.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-09-10_1378795141.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-09-09_1378715631.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-09-09_1378713321.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-20_1371713461.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-17_1371451821.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-14_1371193623.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-12_1371026132.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-12_1371018891.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-11_1370946841.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-11_1370936371.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-10_1370856721.jpg)