Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-04-10_1365576551.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-04-09_1365491051.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-04-08_1365402901.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-04-08_1365400091.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-04-05_1365146671.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-04-04_1365069771.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-04-04_1365067942.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-04-03_1364973251.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-04-02_1364885221.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-03-28_1364462651.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-03-27_1364372191.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-03-26_1364285822.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-03-25_1364197001.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-03-20_1363767821.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-03-19_1363683441.jpg)