Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-12-07_1354872911.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-12-07_1354869923.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-12-06_1354786131.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-12-05_1354696371.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-12-04_1354610401.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-12-03_1354537271.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-30_1354263741.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-29_1354176061.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-28_1354093933.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-27_1354003941.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-26_1353922521.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-23_1353663351.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-23_1353665151.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-22_1353570591.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-21_1353489991.jpg)