Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-21_1353487801.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-20_1353398831.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-16_1353056761.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-15_1352970571.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-14_1352883711.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-13_1352797991.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-12_1352727961.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-12_1352713021.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-12_1352710651.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-09_1352451972.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-08_1352369951.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-08_1352361913.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-06_1352187471.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-11-05_1352109971.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-31_1351670741.jpg)