Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-30_1351588221.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-29_1351509614.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-29_1351507211.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-26_1351238791.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-25_1351149061.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-24_1351067181.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-24_1351063471.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-23_1350982111.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-23_1350976531.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-22_1350888951.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-19_1350633901.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-18_1350544411.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-17_1350463311.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-17_1350460351.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-16_1350374611.jpg)