Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-15_1350285051.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-12_1350025301.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-11_1349943491.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-10_1349851851.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-09_1349773202.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-09_1349766661.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-08_1349685871.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-08_1349682641.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-05_1349423701.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-04_1349347193.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-04_1349333941.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-03_1349249151.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-10-01_1349075361.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-28_1348820762.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-28_1348814451.jpg)