Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-26_1348652031.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-25_1348567931.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-25_1348556811.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-24_1348472431.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-21_1348212011.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-20_1348125863.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-19_1348036831.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-14_1347607533.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-13_1347541941.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-13_1347520391.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-12_1347444221.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-12_1347433831.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-10_1347272811.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-09-10_1347260861.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-22_1340375302.jpg)