Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-22_1340363601.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-22_1340349201.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-21_1340267631.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-21_1340262611.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-20_1340194661.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-20_1340176641.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-19_1340091181.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-18_1340003761.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-15_1339753491.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-14_1339657811.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-13_1339571362.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-12_1339491881.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-11_1339405801.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-11_1339400371.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2012/thumb_480_0/2012-06-08_1339139261.jpg)