Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-04-24_149301893010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2020/2020-01-11_157875872610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-09-06_150469510811.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-11-25_157467275610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-12_158150006510.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-12_158149306910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-05-29_152758811710.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-03-31_152249211510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-12-30_154618771310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-10_158132215110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-07_158106761810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-07_158106084110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-04-19_149259735110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-05_158091089210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-02-04_158082265810.jpg)