Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-01-07_157838503410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2020/thumb_480_0/2020-01-02_157796083810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-05-29_152757764910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2015/2015-10-30_1446186851.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-12-19_157675732210.jpg)
![](../public/29/29_157251079110.jpg)
![](../public/276/276_149392499410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-12-23_157708767010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-11-05_147834093318.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-12-18_157665434810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-12-17_157657358610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-12-17_157656986110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-12-12_157614142210.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-11-21_157432356510.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-12-11_157604996510.jpg)