Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-10-04_157017108111.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/343486/2016-09-30_147522838223.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-10-03_157008441710.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-05-24_146409351010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-10-02_156999837310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-10-02_156999839010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-10-01_156991158610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-10-01_156991155110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-30_156982527310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-30_156982524010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-27_156956627010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-07-26_153260955210.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-12-20_154530058012.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-07-13_156300351010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-24_156930674410.jpg)