Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-23_156922039810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-19_156890597010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-19_156890599210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-19_156887482910.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-19_156887480710.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-18_156878841210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-18_156878838010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-07-13_156300351010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-16_156861559710.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-16_156861556010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-08-29_156706128610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-09-11_156818366410.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-07-10_156275571510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-05-27_155894034010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-02-09_1454999491.jpg)