Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-31_154892286810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-30_154883359910.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-30_154883363510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-12-14_148173578110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-06-05_152818538910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-05-16_149492479910.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-28_154866085810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-24_154832646110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-24_154832120010.jpg)
![](../public/29/29_153664934210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-23_154822906510.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-23_154822907910.jpg)
![](../public/29/29_153967301110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-21_154807305910.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-21_154805603810.jpg)