Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-02_154642206210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-01-02_154641448010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/374319/2018-07-12_153140794414.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-31_154624215610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-03-30_145934759310.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-19_154521202610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-04-04_152282361011.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-05-22_152697353210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-17_154504249510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/364353/2017-12-19_151369306211.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-17_154503878910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-06-16_152916767010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-12_154462654010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-12-12_154462651610.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-03-13_148939216611.jpg)