Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-11-19_154261306010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-11-19_154261308010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-11-15_154230971910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-03-15_152112093013.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-11-15_154230970010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-11-15_154230967610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-11-15_154227791810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-06-27_153012793310.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2015/2015-03-16_1426501921.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-11-13_154214337110.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-11-13_154214340110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-02-25_145641464520.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-05-01_149363337210.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-11-09_154174622311.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2018/thumb_480_0/2018-11-09_154174622310.jpg)