Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-03-13_148939216610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-06-11_156023767410.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-06-10_156014855610.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-06-10_156014852810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-06-06_155980596810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-06-05_155971640010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-06-05_155971638210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-06-03_155955607910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2018/2018-11-06_154149545510.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-06-03_155954558410.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2019/2019-04-08_155470534210.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-05-28_155902534010.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-03-29_149078194010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2019/thumb_480_0/2019-05-24_155869288510.jpg)