Poseł PSL komentuje pretensje konkurencji: - Politycy PO niech sami odpowiedzą sobie na pytanie, dlaczego nie poszliśmy z nimi w koalicji - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Jarosław Rzepa.
Tak zareagował na słowa innego posła ze Szczecina, Sławomira Nitrasa z KO, który stwierdził, że "Kosiniak-Kamysz (szef PSL - przyp. red.) oddał władzę Kaczyńskiemu". Rzepa - wybrany z listy Koalicji Polskiej PSL oraz Kukiza - odpowiadał, że "diabeł tkwi w szczegółach".
- Nie wiem dlaczego tak mówi, jest to dla mnie trochę niezrozumiała wypowiedź. Uważam, że akurat Polskie Stronnictwo Ludowe zrobiło dobry wynik, ale w żaden sposób nie zgodzę się z tym, że oddaliśmy władzę. Każda z partii ma prawo do samodzielnego startu, bo rozumiem, ze nawiązuje chyba do tego, że nie weszliśmy do koalicji. Ale niech sobie odpowie na pytanie: dlaczego nie byliśmy w tej koalicji?! Wydaje mi się, że - jak zawsze - diabeł tkwi w szczegółach - ocenił Jarosław Rzepa.
Wcześniej, wiosną, PSL startowało razem z Platformą Obywatelską jako Koalicja Europejska w wyborach do europarlamentu. Wtedy wygrał PiS.
- Nie wiem dlaczego tak mówi, jest to dla mnie trochę niezrozumiała wypowiedź. Uważam, że akurat Polskie Stronnictwo Ludowe zrobiło dobry wynik, ale w żaden sposób nie zgodzę się z tym, że oddaliśmy władzę. Każda z partii ma prawo do samodzielnego startu, bo rozumiem, ze nawiązuje chyba do tego, że nie weszliśmy do koalicji. Ale niech sobie odpowie na pytanie: dlaczego nie byliśmy w tej koalicji?! Wydaje mi się, że - jak zawsze - diabeł tkwi w szczegółach - ocenił Jarosław Rzepa.
Wcześniej, wiosną, PSL startowało razem z Platformą Obywatelską jako Koalicja Europejska w wyborach do europarlamentu. Wtedy wygrał PiS.
Dodaj komentarz 3 komentarze
Jeżeli czyimś jedynym programem wyborczym jest "anty-PiS", to nie ma się co dziwić jego frustracji. Pozostaje tylko pokiwać głową z politowaniem.
Może z czasem niektórzy uświadomią sobie, że wspieranie autorytaryzmu jest błędem.
Nitras jest ponoć politologiem z wykształcenia, jednak słuchając tej jego analizy preferencji wyborczych mam wrażenia, że dyplom znalazł w czipsach :))
To Kaczyńskiemu zależało, by PSL szedł do wyborów razem z PO i całą KO!
Taki układ był dla PiS korzystny, bo dawał mu zdecydowaną przewagę na wsi i w małych miasteczkach, co dobitnie pokazały wybory do PE!
Ludzie ze wsi czy małych miasteczek za bogaojca nie oddaliby głosu na sojuszników pedałów, komuchów i wrogów kościoła! PIS z tymi swoimi nowobogackimi buraczanymi hrabiętami kłuł w oczy, ale i tak był bardziej dla nich strawny.
Tak więc PSL idąc oddzielnie do wyborów faktycznie znacząco zmniejszyło wygraną PiSu.
Dodatkowo na niekorzyść kaczystów zadziałali narodowcy, najconaliści, faszyści i inne oszołomy, które KUPĄ poszły i też się dostały.
Do tego - co należy podkreślić - zmalała "ilość PiS-u w PiS-ie". Skurczył się Zakon PC, osłabła na sile zyskały karykatury typu ziobryści i gówniaki
Zobacz także
2020-01-20, godz. 09:10
"Jesteśmy suwerenni i niezależni i godzimy się na Unię równych państw"
Słowa konieczne, w pełni oddające to, co się dzieje wokół reformy wymiaru sprawiedliwości - podkreślał w "Rozmowie pod krawatem" Zastępca Szefa Kancelarii Prezydenta RP, Paweł Mucha.
» więcej
2020-01-17, godz. 12:24
Kino się zmienia na naszych oczach
Platformy filmowe VOD takie jak Netflix to przyszłość kina - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Łukasz Adamski, krytyk filmowy i publicysta tygodnika "W sieci". Jak mówi, jest to rewolucja, bo zmienia się dziś sposób dystrybucji fi…
» więcej
2020-01-16, godz. 12:08
Szef PSL w regionie broni profesora Tomasza Grodzkiego
Jest bardzo zadowolony, że "na Pomorzu Zachodnim mamy taką ważną osobę" i broni marszałka Senatu jako "ofiary politycznej gry" - mówił w "Rozmowie pod krawatem" szczeciński poseł PSL, Jarosław Rzepa.
» więcej
2020-01-16, godz. 09:26
Rzepa: system sądowniczy nie funkcjonuje tak źle
Jest bardzo wielu dobrych prawników i sędziów, system nie funkcjonuje tak źle, jak się przedstawia - stwierdził w "Rozmowie pod krawatem" poseł PSL Jarosław Rzepa.
» więcej
2020-01-14, godz. 10:10
Europoseł SLD o wizycie Komisji Weneckiej: A dlaczegóż nawet nie pójść na lunch
Przyjąłby Komisję Wenecką i zjadłby z nią lunch. Gościem "Rozmów pod krawatem" był we wtorek europoseł Sojuszu Lewicy Demokratycznej. Bogusław Liberadzki uważa za błędne zachowanie rządu, który nie przyjął zaproszonych przez…
» więcej
2020-01-13, godz. 11:58
"To był impuls; musiałam to z siebie wyrzucić"
Impulsem do ponownego ujawnienia ciążącej jej sprawy nazywa profesor Agnieszka Popiela informację o tym, że profesor Tomasz Grodzki przymierzany jest do fotela marszałka Senatu.
» więcej
2020-01-13, godz. 10:59
"Jestem botanikiem, a nie politykiem"
Mam swoje poglądy jak każdy, jednak nie jestem politykiem, a botanikiem - tak prof. Agnieszka Popiela komentuje zarzuty, że jest "drugą Krystyną Pawłowicz" i że "chodzi na pasku Prawa i Sprawiedliwości".
» więcej
2020-01-13, godz. 09:11
Prof. Agnieszka Popiela: Wyciągnęłam 500 dolarów, odliczyłam po setce, pan ordynator wziął te pieniądze
To było dobrze zorganizowane i pacjenci o tym wiedzieli - mówi prof. Agnieszka Popiela o tym, co w latach 90. działo się w szpitalu w Zdunowie.
» więcej
2020-01-10, godz. 09:11
Bibianna Chimiak: spektakl powstał w oparciu o traumatyczne przeżycia matek w szpitalach
Niestety, w naszych szpitalach jest tak, że dzień, w którym urodziło się dziecko był najgorszym dniem w moim życiu - powiedziała Bibianna Chimiak, gość "Rozmowy pod krawatem", szczecińska aktorka Teatru Kana.
» więcej
2020-01-09, godz. 10:15
"Marszałek Grodzki jest szkodnikiem działającym na niekorzyść państwa polskiego"
- Szkodzi państwu polskiemu, a do czasu wyjaśnienia sprawy korupcji w szpitalu Szczecin - Zdunowo powinien usunąć się w cień i podać do dymisji - tak o Tomaszu Grodzkim mówił szczeciński poseł Prawa i Sprawiedliwości, Leszek D…
» więcej
2020-01-08, godz. 09:27
Wieczorek o sprawie Grodzkiego: Spektakl medialny. Niech rozstrzyga prokuratura
Sprawa Grodzkiego to "spektakl medialny" a sprawę niech rozstrzyga prokuratura - mówił w "Rozmowach pod krawatem" poseł SLD Dariusz Wieczorek.
» więcej
2020-01-07, godz. 10:58
Reformujmy sądownictwo w Polsce, a nie w Brukseli
Sprawę reformy sądownictwa powinniśmy załatwiać w domu - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Paweł Kukiz komentując zapowiedzianą w Brukseli wizytę marszałka Senatu, Tomasza Grodzkiego.
» więcej
2020-01-07, godz. 09:25
Kukiz: Kosiniak-Kamysz będzie moim kandydatem na prezydenta, pod jednym warunkiem
Poprze Władysława Kosiniaka-Kamysza, jeżeli ten zmieni statut PSL w myśl jego wizji - tak mówił w "Rozmowie pod krawatem" Paweł Kukiz.
» więcej
2020-01-03, godz. 09:48
Stenka o wulgaryzmach na YouTube: nie odetniemy dzieciom dostępu do internetu
Naszą rolą jest to, żeby u naszych dzieci nie stało się to jakimś mottem życiowym - tak o wulgarnych utworach szczecińskiego jutubera Lorda Kruszwila mówiła w "Rozmowach pod krawatem" Barbara Stenka, pisarka i autorka bajek dla dzieci…
» więcej
2020-01-02, godz. 09:27
"Przez ostatnie lata staraliśmy się wydobywać z biedy 30-lecia"
Wychodzimy z biedy - tak informacje o tym, że w 2020 roku Polska będzie miała budżet bez deficytu, komentował w "Rozmowach pod krawatem" były wiceminister finansów profesor Witold Modzelewski.
» więcej