Rozmowy pod krawatem
Radio SzczecinRadio Szczecin » Rozmowy pod krawatem

Poseł Szałabawka apelował do prezydenta Krzystka, aby ten myślał o drogach dojazdowych do planowanej budowy Zachodniej Obwodnicy Szczecina. Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Poseł Szałabawka apelował do prezydenta Krzystka, aby ten myślał o drogach dojazdowych do planowanej budowy Zachodniej Obwodnicy Szczecina. Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Arogancja i upokarzanie kierowców, prezydent Szczecina "rozkopał miasto", żeby otwierać nowe ulice w czasie kampanii wyborczej w 2023 roku - wyliczał w "Rozmowach pod krawatem" Radia Szczecin poseł Prawa i Sprawiedliwości, Artur Szałabawka.
Prawo i Sprawiedliwość w szczecińskiej radzie miasta jest w opozycji. Szałabawka niegdyś był radnym i - jak podkreślał - nie raz krytykował Piotra Krzystka za, w jego ocenie, błędy w planowaniu inwestycji drogowych.

- Jest to lekceważenie mieszkańców i arogancja oraz upokarzanie kierowców. To widać na każdym kroku... To jest skandal: miasto, w którym nie ma miejsc do parkowania, doradcy prezydenta Krzystka, którzy wszystko robią, żeby kierowcy nie mogli się swobodnie poruszać po naszym mieście - ocenił Szałabawka.

Poseł Szałabawka apelował do prezydenta Krzystka, aby ten myślał o drogach dojazdowych do planowanej budowy Zachodniej Obwodnicy Szczecina. Polityk PiS podkreślał, że ta inwestycja na pewno powstanie.
- Jest to lekceważenie mieszkańców i arogancja oraz upokarzanie kierowców. To widać na każdym kroku... To jest skandal: miasto, w którym nie ma miejsc do parkowania, doradcy prezydenta Krzystka, którzy wszystko robią, żeby kierowcy nie mogli się swobodnie poruszać po naszym mieście - ocenił Szałabawka.

Dodaj komentarz 7 komentarzy

"Poseł Szałabawka apelował do prezydenta Krzystka, aby ten myślał o drogach dojazdowych
do planowanej budowy Zachodniej Obwodnicy Szczecina. Polityk PiS podkreślał, że ta inwestycja na pewno powstanie."

Nie ma przetargu na ZOS. Premier znowu okłamał. Kiedy promy i SKM? Proszę zająć tymi tematami. Na pewno będą te inwestycje? Radio Szczecin proszę aby zrelacjonować postępy na kolei i co aktualnie powstaje w stoczni szczecińskiej. Może lokalne struktury pis zorganizują zwiedzanie stoczni, aby mieszkańcy mogli obejrzeć odbudowę przemysłu stoczniowego ? Chciałbym również uczestniczyć w tym wydarzeniu i podziwiać ciężką pracę pani Jacyny-Witt.
Szkoda, że odpowiedzialni za planowanie prac drogowych nie przejmują się takimi uwagami i utrudnianie życia kierowcom stało się już szczecińską tradycją. Oczywiście zawsze jest jedno tłumaczenie - wszystkiemu winne są zobowiązania finansowe i terminy, które i tak nie są dotrzymywane, bo opóźnienia to kolejna lokalna tradycja.
bezczelne kłamstwa i szczucie Szałabawki! Kończą się terminy rozliczenia kasy z Unii Europejskiej, która na te cele została nam przydzielona.
jeśli TERAZ Szczecin tej kasy nie wykorzysta, to będzie dotychczasowe pieniądze musiał zwrócić, a nowych NIE BĘDZIE. i co? PiS da?
Przysrywanie miastu, w sytuacji, gdy przez nieudolność PiS wszyscy Polacy będą finansowo tracić z uwagi na kary za Turów, a za chwilę i za Izbę Dyscyplinarną - jest po prostu chamską zagrywką
Były strażnik miejski przemówił. Proponuje mniej remontów. Super plan.
Pan Szałabawka mówi o arogancji? Proszę sobie przypomnieć głosy sprzeciwu mieszkańców odnośnie budowy pomnika Pana L.Kaczyńskiego i co Pan wówczas zrobił. Bo tak się składa, że wiele osób pamięta Pana zachowanie…
Najkrócej mówiąc.
Korki w planowaniu ... magistratu.
Bilans korków:
1. Stracone miliony zł ... w spalonym paliwie,
2. Dodatkowe zanieczyszczenie powietrza ... CO2 i tlenkami azotu,
3. Strata czasu ... w staniu bez celu.
4. Nadszarpnięty autorytet ... p. Prezydenta i jego akolitów.



Stracony czas
Koncentracja robót drogowych w Szczecinie w jednym czasie , których konsekwencją jest ogólna kongestia (po naszemu: korki albo zaparcia :-) ) jest symulacją stanu w którym w Szczecinie na niecałe 400 tys. mieszkańców będzie np. 500-600 tys. samochodów . Dzięki temu kierowcy już teraz w własnej skórze doświadczą tego , że samochód prywatny mieście stanie się przedmiotem funkcjonalnie bezsensownym , bo po pierwsze nie będzie jak jechać a po drugie , że jak już się nim nim ruszy, to potem się nie zaparkuje. Po zakończeniu wszystkich obecnych remontów i nawet po wybudowaniu zachodniej obwodnicy przy obecnym trendzie wzrostowym ilości samochodów prędzej czy później miasto stanie się jednym wielkim korkiem. Już dziś a może nawet już wczoraj pora na zmianę myślenia o przemieszczaniu się i poszukiwaniu alternatywnych rozwiązań. Oczywiście miasto musi zagęszczać sieć KM i czynić ja bardziej zorganizowaną i przyjazną mieszkańcom.

Zobacz także

2022-09-26, godz. 09:18 Miasto ma nadzieję, że nie będzie dopłacać do utrzymania Fabryki Wody Pytania o koszt utrzymania aquaparku na razie bez odpowiedzi. W "Rozmowach pod krawatem" zastępca Prezydenta Szczecina do spraw inwestycji Michał Przepiera zapewniał, że "jest plan" w urzędzie i "nadzieja", aby bilans Fabryki Wody był… » więcej 2022-09-23, godz. 09:17 Ichtiologia ma ogromny wpływ na cały wodny ekosystem Ostatnie wydarzenia na Odrze udowadniają, jak ta dziedzina nauki jest potrzebna. Tak w "Rozmowach pod krawatem" mówił dziekan Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym. » więcej 2022-09-22, godz. 09:12 IPN gotowy usunąć sowiecki pomnik. W Dąbiu ma stanąć monument gen. Andersa Zamiast sowieckiego pomnika w Dąbiu, monument generała Andersa - jak mówił w "Rozmowach pod krawatem" prezes Instytutu Pamięci Narodowej Karol Nawrocki, są gotowi, aby w przyszłym roku usunąć poświęcony komunistom obiekt. I jest… » więcej 2022-09-21, godz. 09:55 Galeria handlowa na Łasztowni to nie jest temat przesądzony To niepokojące, ale klamka jeszcze nie zapadła. Szef klubu Koalicji Obywatelskiej w Radzie Miasta komentuje możliwość budowy galerii handlowej na Łasztowni. » więcej 2022-09-20, godz. 12:28 Poseł PiS: prezydent udaje, że nie wie o zakorkowanym mieście Polityka zniechęcania szczecinian do posiadania samochodów, czyli likwidowanie miejsc parkingowych i zwężanie ulic kosztem ścieżek rowerowych, przynosi odwrotny skutek - oceniał w "Rozmowach pod krawatem" poseł Prawa i Sprawiedliwości… » więcej 2022-09-20, godz. 09:18 Szałabawka: Niemcy nas atakują, że chcemy się rozwijać Poseł PiS o rewelacjach dziennika "Die Welt" dotyczących premier niemieckiego landu, ściśle współpracującej z Rosją Putina. - Maski opadły i przestają dziwić "ekologiczne" ataki na rozwijającą się polską gospodarkę - mówił… » więcej 2022-09-19, godz. 09:14 Jach: generał Pytel jest ruską onucą Albo idiota, albo zdrajca, a pan Pytel nie jest idiotą - mówił w "Rozmowach pod krawatem" szef sejmowej komisji obrony narodowej Michał Jach. » więcej 2022-09-15, godz. 09:30 Media na całym świecie zainteresowały się sprawą reparacji Wiedza o dramacie Polski w czasie II wojny światowej nie jest powszechna w wielu krajach. Stąd potrzeba nagłaśniania przygotowanego raportu o stratach, jakie zadali nam Niemcy i konieczności wypłacenia przez nich reparacji - mówił… » więcej 2022-09-14, godz. 09:23 Czypicki: korki to żniwo fatalnych decyzji, które były podejmowane na przestrzeni lat "Nie będzie lepiej" - tak liczbę korków w Szczecinie skomentował Piotr Czypicki ze szczecińskiego Ruchu Miejskiego. » więcej 2022-09-13, godz. 09:19 Działania KO mogą spowodować, że Lewica nie pójdzie z nimi na współpracę Przesunięcie Koalicji Obywatelskiej w lewo, czyli jasna deklaracja w sprawie aborcji na życzenie, może przynieść korzyści, ale niesie też sporo zagrożeń dla opozycji - mówił w "Rozmowach pod krawatem" socjolog polityki Marcin P… » więcej 2022-09-09, godz. 09:29 Jekiel: Elżbieta II była osobą szalenie odważną Nie ma Brytyjczyka, który pamięta, kto był poprzednim władcą - mówi w "Rozmowach pod krawatem" Jacek Jekiel, dyrektor Opery na Zamku. » więcej 2022-09-08, godz. 09:15 Miasto musi oszczędzać, bo brakuje pieniędzy Cięcia są bolesne, ale konieczne. Tak prezydencki radny wyjaśnia problemy szczecińskiej komunikacji miejskiej, która oszczędza m.in. na połączeniach. » więcej 2022-09-07, godz. 09:13 Czekamy by rząd przedstawił harmonogram prac ws. reparacji Nie ma żadnego problemu z tym, żeby w rok uzyskać reparacje od Niemiec - stwierdził w "Rozmowach pod krawatem" poseł Koalicji Obywatelskiej Grzegorz Napieralski. » więcej 2022-09-06, godz. 09:16 Matecki: za nielegalne pobieranie opłat za parking, ktoś powinien ponieść konsekwencje Nikt nie poniósł konsekwencji za błędy w uchwałach parkingowych, a miasto mogło nielegalnie pobrać nawet 20 milionów złotych - mówił w "Rozmowach pod krawatem" radny opozycji z klubu PiS Dariusz Matecki. » więcej 2022-09-05, godz. 10:58 Reparacje to naprawienie szkód i strat, które wyrządzili Niemcy Polska ma prawo domagać się zadośćuczynienia od Niemiec, a temat reparacji to nie jest polityczna gra - mówił w "Rozmowach pod krawatem" zachodniopomorski wojewoda Zbigniew Bogucki. » więcej
22232425262728