Zachodniopomorskie kluby sportowe dostały pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego. Spośród 12 klubów najwięcej, bo 100 tysięcy złotych, otrzymała piłkarska Pogoń Szczecin. Niewiele mniej, bo 75 tysięcy, dostał Klub Piłki Siatkowej Chemik Police.
Po raz pierwszy wśród klubów wyróżnionych przez Urząd Marszałkowski są piłkarki ręczne z Pogoni Baltica Szczecin.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
Zobacz także
2017-03-30, godz. 12:20
Szczecin ma szansę na drugi duży turniej tenisowy
Kolejny tenisowy turniej może odbywać się w Szczecinie. Chodzi o "Next Gen ATP" - zawody dla tenisistów, którzy nie ukończyli 21. roku życia.
» więcej
2017-03-29, godz. 20:27
Polska reprezentacja U-15 lepsza od Walijczyków [ZDJĘCIA]
Młodzi Polacy okazali się lepsi od Walijczyków. Mowa o rozegranym towarzyskim meczu piłkarskim obu reprezentacji do lat 15.
» więcej
2017-03-29, godz. 15:33
Wyrównany mecz Olimpii. "Jest niedosyt"
Podział punktów na Witkiewicza. Piłkarki nożne Olimpii Szczecin zremisowały z AZS-em Kraków 0:0 w 19 kolejce ekstraligi.
» więcej
2017-03-29, godz. 15:04
Radwańska i del Potro w Szczecinie? Organizatorzy myślą o gwiazdach
O przyjazd Juana del Potro i Agnieszki Radwańskiej na Pekao Szczecin Open walczą organizatorzy tenisowego challengera.
» więcej
2017-03-29, godz. 13:12
Zmiany w szczecińskim challengerze. Zawodnicy się ucieszą
Większa pula nagród będzie podczas tegorocznej edycji Pekao Szczecin Open. Tenisiści, którzy przyjadą do Szczecina zarobią w sumie 150 tysięcy dolarów, a nie - jak w poprzedniej edycji - 125 tysięcy.
» więcej