Zachodniopomorskie kluby sportowe dostały pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego. Spośród 12 klubów najwięcej, bo 100 tysięcy złotych, otrzymała piłkarska Pogoń Szczecin. Niewiele mniej, bo 75 tysięcy, dostał Klub Piłki Siatkowej Chemik Police.
Po raz pierwszy wśród klubów wyróżnionych przez Urząd Marszałkowski są piłkarki ręczne z Pogoni Baltica Szczecin.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
Zobacz także
2016-12-27, godz. 09:03
Ambitne plany prezesa Pogoni [WIDEO]
Nie zadowoli nas zdobycie Pucharu Polski, ani zajęcie dziewiątego miejsca w Lotto Ekstraklasie - mówił w "Rozmowach pod krawatem" prezes Pogoni Jarosław Mroczek.
» więcej
2016-12-24, godz. 13:12
Sportowcy nie będą liczyć kalorii
Szczecińscy sportowcy w Święta Bożego Narodzenia mogą pozwolić sobie na odrobinę kulinarnego szaleństwa.
» więcej
2016-12-23, godz. 20:02
Świąteczna forma koszykarzy. Nie tak miało być
Klęska drużyny King Szczecin w ostatnim w tym roku meczu w Polskiej Lidze Koszykówki mężczyzn.
» więcej
2016-12-23, godz. 19:36
Trudne zadanie przed Espadonem w PP
Siatkarze Espadonu Szczecin nie mieli szczęścia w dzisiejszym losowaniu 1/8 finału Pucharu Polski. Drużyna trenera Michała Gogola o awans do ćwierćfinału walczyć będzie z Cuprum Lubin.
» więcej
2016-12-23, godz. 14:59
Gruzin na celowniku Pogoni
Pogoń Szczecin chce kupić Gruzina Mate Cincadze. 21-latek jest zawodnikiem Dinamo Tbilisi. Gra na pozycji defensywnego pomocnika. Ma za sobą występy w reprezentacji Gruzji oraz w eliminacjach Ligi Mistrzów i Ligi Europy.
» więcej