Zachodniopomorskie kluby sportowe dostały pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego. Spośród 12 klubów najwięcej, bo 100 tysięcy złotych, otrzymała piłkarska Pogoń Szczecin. Niewiele mniej, bo 75 tysięcy, dostał Klub Piłki Siatkowej Chemik Police.
Po raz pierwszy wśród klubów wyróżnionych przez Urząd Marszałkowski są piłkarki ręczne z Pogoni Baltica Szczecin.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
Zobacz także
2016-12-05, godz. 07:14
Muszynianka nie pomaga Chemikowi
Chemik Police chciał przełożyć wyjazdowy mecz Orlen Ligi z Muszynianką, bo dwa dni wcześniej gra pierwsze spotkanie w Lidze Mistrzyń. Klub z Muszyny nie zgodził się jednak na zmianę terminu.
» więcej
2016-12-04, godz. 22:13
Porażka Polek i debiut szczecinianek w Euro [ZDJĘCIA]
Dziesięć minut dobrej walki z wicemistrzyniami olimpijskimi z Rio de Janeiro to było za mało, by rywalki poczuły się zagrożone.
» więcej
2016-12-04, godz. 20:13
King wygrał w Starogardzie
Koszykarze drużyny King Szczecin zrehabilitowali się za środową porażkę z Siarką Tarnobrzeg i zdobyli dwa punkty w Starogardzie Gdańskim.
» więcej
2016-12-04, godz. 19:26
Chemik wygrał, ale stracił punkt na swoim parkiecie [ZDJĘCIA]
Mała niespodzianka w ekstraklasie siatkarek. Chemik Police namęczył się w meczu z Impelem Wrocław i dopiero po 140 minutach walki wygrał 3:2.
» więcej
2016-12-04, godz. 13:06
Floating Arena zdobyta. Wpadka Arkonii
Piłkarze wodni Arkonii Szczecin po sobotnim zwycięstwie, w niedzielę przegrali z Legią Warszawa 5:7 w rozgrywkach o mistrzostwo Polski.
» więcej