Zachodniopomorskie kluby sportowe dostały pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego. Spośród 12 klubów najwięcej, bo 100 tysięcy złotych, otrzymała piłkarska Pogoń Szczecin. Niewiele mniej, bo 75 tysięcy, dostał Klub Piłki Siatkowej Chemik Police.
Po raz pierwszy wśród klubów wyróżnionych przez Urząd Marszałkowski są piłkarki ręczne z Pogoni Baltica Szczecin.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
Zobacz także
2016-11-08, godz. 17:19
Prezydent Szczecina docenił sportowców [ZDJĘCIA]
Ponad 150 zawodników i zawodniczek otrzymało we wtorek od Piotra Krzystka listy gratulacyjne oraz sportowe plecaki.
» więcej
2016-11-07, godz. 20:35
"To była dobra reklama futsalu w Szczecinie"
To był horror bez szczęśliwego zakończenia dla Pogoni 04. Szczecinianie przegrali z Clearexem Chorzów 4:5 w poniedziałkowym meczu ekstraklasy futsalu.
» więcej
2016-11-07, godz. 16:58
Mecz z Borussią bez kibiców Legii
Kolejne spotkanie w Lidze Mistrzów bez kibiców Legii Warszawa. Mecz z Borussią Dortmund fani stołecznej drużyny obejrzą w domach, a nie na stadionie.
» więcej
2016-11-07, godz. 10:43
P04 ostrożna przed byłym mistrzem
Halowi piłkarze Pogoni 04 po dwutygodniowej przerwie spowodowanej meczami reprezentacji Polski powracają do ligowych rozgrywek.
» więcej
2016-11-06, godz. 22:02
Polska przegrała, ale szans na Euro nie straciła
Reprezentacja Polski piłkarzy ręcznych doznała drugiej porażki w eliminacjach do mistrzostw Europy w Chorwacji.
» więcej