Zachodniopomorskie kluby sportowe dostały pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego. Spośród 12 klubów najwięcej, bo 100 tysięcy złotych, otrzymała piłkarska Pogoń Szczecin. Niewiele mniej, bo 75 tysięcy, dostał Klub Piłki Siatkowej Chemik Police.
Po raz pierwszy wśród klubów wyróżnionych przez Urząd Marszałkowski są piłkarki ręczne z Pogoni Baltica Szczecin.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
Zobacz także
2016-09-09, godz. 21:03
Pogoń przedłuża kontrakt z czołowym obrońcą
Jarosław Fojut na dłużej w Pogoni Szczecin. Piłkarz podpisał nową umowę ze szczecińskim klubem.
» więcej
2016-09-09, godz. 15:25
Kazimierz Moskal musi wybrać nowego stopera
Sebastian Rudol i Mateusz Matras to główni kandydaci do zastąpienia w Pogoni Jakuba Czerwińskiego, który odszedł do Legii Warszawa.
» więcej
2016-09-09, godz. 14:38
Piłkarze ręczni Pogoni rozpoczną sezon
W inauguracyjnym meczu szczypiorniści Sandry SPA Pogoni Szczecin zmierza się na wyjeździe z KPR Legionowo.
» więcej
2016-09-09, godz. 13:23
Kolejny problem z halą tenisową
Skanska - jedyna firma zainteresowana budową hali przy al. Wojska Polskiego - chce za to 9 mln zł. Miasto ma na ten cel dwa miliony mniej.
» więcej
2016-09-09, godz. 12:41
Prezes Pogoni: Nie demonizujmy sprzedaży Czerwińskiego
Sprzedaż Jakuba Czerwińskiego tworzy kadrowy problem, ale kwota była bardzo wysoka - przyznał w "Rozmowie pod Krawatem" Jarosław Mroczek, szef szczecińskiego klubu.
» więcej