Zachodniopomorskie kluby sportowe dostały pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego. Spośród 12 klubów najwięcej, bo 100 tysięcy złotych, otrzymała piłkarska Pogoń Szczecin. Niewiele mniej, bo 75 tysięcy, dostał Klub Piłki Siatkowej Chemik Police.
Po raz pierwszy wśród klubów wyróżnionych przez Urząd Marszałkowski są piłkarki ręczne z Pogoni Baltica Szczecin.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
- To jest nasze pierwsze takie wyróżnienie i jest to dla nas duży zaszczyt - mówi wiceprezes klubu Beata Krawętkowska. - Zrobimy wszystko, żeby te pieniądze dobrze wydać i żeby region był dumny z tego, że ma taką drużynę. W tym roku walczymy o tytuł Mistrza Polski, także mam nadzieję, że to wyróżnienie przyniesie nam szczęście. Na pewno z dumą i z wiarą idziemy do przodu.
Pogoń Baltica na promocję regionu otrzymała 45 tysięcy złotych. Ponadto pieniądze na promocję Pomorza Zachodniego dostały takie kluby jak między innymi: Pogoń 04 Szczecin, AZS Koszalin, Arkonia Szczecin, Husaria Szczecin i Energa AZS Koszalin.
Urząd Marszałkowski na promocję regionu poprzez kluby sportowe przeznaczył w sumie 485 tysięcy złotych. W zamian za otrzymane środki finansowe kluby są zobowiązane do promocji regionu poprzez na przykład umieszczenia logo Pomorza Zachodniego na strojach, sprzęcie sportowym, bandach reklamowych, kalendarzach lub swoich stronach internetowych.
Zobacz także
2016-08-17, godz. 23:30
Agnieszka Skrzypulec nie doczekała się występu w finale
Zaplanowany na środę wyścig medalowy kobiecej klasy 470 został przełożony na czwartek.
» więcej
2016-08-17, godz. 22:39
Legia wygrała w Dublinie. Liga Mistrzów o mały kroczek
Niezawodny Nemanja Nikolić i Aleksandar Prijović zdobyli bramki w wyjazdowym meczu Legii z Dundalk FC.
» więcej
2016-08-17, godz. 21:01
Koniec igrzysk dla siatkarzy. Amerykanie rozbili Polaków
Polscy siatkarze przegrali z USA 0:3 (23:25, 22:25, 20:25) w ćwierćfinale igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro i nie zagrają o medale.
» więcej
2016-08-17, godz. 17:05
Polski faworyt do złota poza olimpijskim finałem
Paweł Fajdek - typowany do zdobycia złotego medalu w Rio w rzucie młotem - odpadł w eliminacjach.
» więcej
2016-08-17, godz. 12:45
Madelaynne Montano pozostanie w Chemiku
Sztab trenerski Chemika Police postanowił kontynuować współpracę z kolumbijską atakującą w sezonie 2017/18.
» więcej