Kryzys i recesja niestraszne reklamodawcom podczas Super Bowl. Czas reklamowy podczas tego wydarzenia został wykupiony wcześniej niż w poprzednich latach.
Super Bowl, czyli finał futbolu amerykańskiego ligi NFL, który zostanie rozegrany w najbliższą niedzielę, to największa jednorazowa sportowa impreza na świecie, a firmy chcące się w tym czasie promować płacą za to niebotyczne wręcz pieniądze.
Amerykańskie telewizje prześcigają się w podawaniu przeróżnych statystyk przed zbliżającym się niedzielnym Super Bowl.
Czas reklamowy podczas tego wydarzenia, które w Stanach Zjednoczonych przyciąga przed telewizory około stu milionów widzów został w całości wyprzedany - informuje telewizja FOX. Kilka reklam sprzedało się za kwotę przekraczającą 7 milionów dolarów za 30 sekundowy spot. Te najdroższe wyceniły się o 500 tysięcy dolarów więcej niż przed rokiem. Za pozostałe stacja FOX zarobiła w przedziale od 6 do 7 milionów dolarów. Większość reklam Super Bowl sprzedawała się znacznie wcześniej niż zwykle, a ponad 90 procent czasu antenowego zniknęło do końca lata, ponieważ uznani reklamodawcy walczyli o najlepsze pozycje. W tegorocznym finale o zwycięstwo zagrają Kansas City Chiefs z Philadelphią Eagles.
Amerykańskie telewizje prześcigają się w podawaniu przeróżnych statystyk przed zbliżającym się niedzielnym Super Bowl.
Czas reklamowy podczas tego wydarzenia, które w Stanach Zjednoczonych przyciąga przed telewizory około stu milionów widzów został w całości wyprzedany - informuje telewizja FOX. Kilka reklam sprzedało się za kwotę przekraczającą 7 milionów dolarów za 30 sekundowy spot. Te najdroższe wyceniły się o 500 tysięcy dolarów więcej niż przed rokiem. Za pozostałe stacja FOX zarobiła w przedziale od 6 do 7 milionów dolarów. Większość reklam Super Bowl sprzedawała się znacznie wcześniej niż zwykle, a ponad 90 procent czasu antenowego zniknęło do końca lata, ponieważ uznani reklamodawcy walczyli o najlepsze pozycje. W tegorocznym finale o zwycięstwo zagrają Kansas City Chiefs z Philadelphią Eagles.
Zobacz także
2022-02-05, godz. 09:05
Polscy skoczkowie będą walczyć o medale olimpijskie
Wszyscy polscy skoczkowie narciarscy zakwalifikowali się do niedzielnego konkursu indywidualnego, podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie.
» więcej
2022-02-03, godz. 12:34
Najpierw basen, teraz za wysoka stawka. Gdzie będą trenować pływacy MKP?
Pływacy MKP Szczecin nadal cierpią z powodu zamknięcia basenu olimpijskiego Floating Arena. Niemal 400 zawodników szczecińskiego klubu od początku grudnia nie ma zajęć w wodzie.
» więcej
2022-02-03, godz. 12:07
Mroczek broni byłych trenerów Pogoni, w tym nowego selekcjonera
Michniewiczowi nic nie udowodniono, a Wdowczyk ma carte blanche - prezes Pogoni Szczecin Jarosław Mroczek staje w obronie byłych trenerów Dumy Pomorza.
» więcej
2022-02-03, godz. 09:01
Prezes Pogoni: Celem jest mistrzostwo Polski
Prezes Pogoni Szczecin zdania nie zmienia: celem jest mistrzostwo Polski. Jarosław Mroczek mówił o tym w "Rozmowach pod Krawatem".
» więcej
2022-01-31, godz. 19:13
Kontrowersje po wyborze selekcjonera
Czesław Michniewicz został zaprezentowany w roli selekcjonera piłkarskiej reprezentacji Polski. Nominacja szkoleniowca wzbudziła sporo kontrowersji.
» więcej