Halo, Stadion
Radio SzczecinRadio Szczecin » Halo, Stadion

Fot. Jan Pachlowski [Radio Szczecin]
Fot. Jan Pachlowski [Radio Szczecin]
Kryzys i recesja niestraszne reklamodawcom podczas Super Bowl. Czas reklamowy podczas tego wydarzenia został wykupiony wcześniej niż w poprzednich latach.
Super Bowl, czyli finał futbolu amerykańskiego ligi NFL, który zostanie rozegrany w najbliższą niedzielę, to największa jednorazowa sportowa impreza na świecie, a firmy chcące się w tym czasie promować płacą za to niebotyczne wręcz pieniądze.

Amerykańskie telewizje prześcigają się w podawaniu przeróżnych statystyk przed zbliżającym się niedzielnym Super Bowl.

Czas reklamowy podczas tego wydarzenia, które w Stanach Zjednoczonych przyciąga przed telewizory około stu milionów widzów został w całości wyprzedany - informuje telewizja FOX. Kilka reklam sprzedało się za kwotę przekraczającą 7 milionów dolarów za 30 sekundowy spot. Te najdroższe wyceniły się o 500 tysięcy dolarów więcej niż przed rokiem. Za pozostałe stacja FOX zarobiła w przedziale od 6 do 7 milionów dolarów. Większość reklam Super Bowl sprzedawała się znacznie wcześniej niż zwykle, a ponad 90 procent czasu antenowego zniknęło do końca lata, ponieważ uznani reklamodawcy walczyli o najlepsze pozycje. W tegorocznym finale o zwycięstwo zagrają Kansas City Chiefs z Philadelphią Eagles.
Relacja Jana Pachlowskiego.

Zobacz także

111112113114115116117