Halo, Stadion
Radio SzczecinRadio Szczecin » Halo, Stadion

Budowa obiektu od podstaw to rozsądniejsze i bardziej opłacalne rozwiązanie niż remont już istniejącego - powiedział w "Rozmowach pod krawatem" szef stowarzyszenia kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy" - Szymon Zieliński. Fot. Piotr Kołodziejski [Radio S
Budowa obiektu od podstaw to rozsądniejsze i bardziej opłacalne rozwiązanie niż remont już istniejącego - powiedział w "Rozmowach pod krawatem" szef stowarzyszenia kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy" - Szymon Zieliński. Fot. Piotr Kołodziejski [Radio S
Budowa obiektu od podstaw to rozsądniejsze i bardziej opłacalne rozwiązanie niż remont już istniejącego - powiedział w "Rozmowach pod krawatem" szef stowarzyszenia kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy" - Szymon Zieliński.
- Stadion przy ul. Twardowskiego nawet po gruntownym remoncie nie będzie spełniał oczekiwań kibiców, a modernizacja będzie bardzo kosztowna - stwierdził Zieliński. - Trybuny szczecińskiego stadionu odchodzą od siebie i ciężko byłoby je zadaszyć, a tym bardziej zamknąć stadion. Musiałby więc pozostać w kształcie podkowy. Za o wiele mniejsze pieniądze można by wybudować bardziej nowoczesny i bezpieczny stadion.

Według Zielińskiego, nowy stadion nie przynosiłby strat, jego utrzymanie nie byłoby tak kosztowne jak obiektów, które powstały specjalnie na Euro 2012.

- W Szczecinie nie ma potrzeby budowania tak dużych stadionów, jak we Wrocławiu czy Narodowy w Warszawie - uważa Zieliński.

O budowę nowego stadionu "Portowcy" zaapelowali do Prezydenta Szczecina we wtorek w liście otwartym. Pod listem podpisało się 15 tysięcy kibiców. Na razie Piotr Krzystek nie odpowiedział. W przyszłym tygodniu władze miasta ogłoszą wyniki konkursu, na najlepszy projekt remontu obiektu przy ul. Twardowskiego.

Posłuchaj "Rozmowy pod krawatem" i zobacz wideo.
- Stadion przy ul. Twardowskiego nawet po gruntownym remoncie nie będzie spełniał oczekiwań kibiców, a modernizacja będzie bardzo kosztowna - stwierdził Zieliński.
Według Zielińskiego nowy stadion nie przynosiłby strat, jego utrzymanie nie byłoby tak kosztowne jak obiektów, które powstały specjalnie na Euro 2012.

Zobacz także

284285286287288289290