Pogoń pokazała, że Szczecin nie zawsze musi być w ogonie miast - mówił dziś w "Rozmowach pod krawatem" prezes klubu.
Jarosław Mroczek dodał, że awans do ekstraklasy to jednak nie koniec wyzwań, jakie stoją przed Dumą Pomorza. Przede wszystkim Portowcy muszą znaleźć sponsorów. Prezes zdradził, że kilka film deklarowało większe wsparcie, jeśli Pogoń awansuje. Mroczek liczy też na prezydenta. Jutro piłkarze spotykają się z Piotrem Krzystkiem.
- Miasto Szczecin to miasto, które ma budżet na poziomie 1,5 miliarda złotych. Zwiększona, niewielka pomoc dla klubu to rząd 0,2 promila przychodów. W skali firmy, którą ja reprezentuje, o przychodach 100 mln złotych, to jest tak, jakbym zastanawiał się czy wydać 300 tys. złotych czy nie wydać - stwierdził Mroczek.
Obecnie Duma Pomorza dostaje od miasta około 15 mln zł rocznie. Prezes szacuje, że na grę w ekstraklasie potrzeba ponad 20 milionów złotych.
Kolejnym problemem jest brak nowoczesnego stadionu. Zdaniem Mroczka, to nieprzyzwoite, że zmusza się kibiców do oglądania meczów na trybunach przy ulicy Twardowskiego.
Posłuchaj i zobacz rozmowę.
Zobacz także
2012-07-20, godz. 16:14
"Bez tej umowy nie byłoby Pogoni w ekstraklasie"
Na 7-cyfrową kwotę opiewa nowa umowa sponsorska Pogoni Szczecin z Zakładami Chemicznymi Police. W piątek podpisano ją w siedzibie klubu. Z koszulek Portowców zniknie dotychczasowe logo browaru Bosman, które zastąpi biało-zielony znaczek…
» więcej
2012-07-19, godz. 11:03
Pogoń Szczecin już nie pod szyldem Bosmana
Nowym głównym sponsorem piłkarskiej Dumy Pomorza będą Zakłady Chemiczne Police - informuje portal Pogoń.v.pl.
» więcej
2012-07-19, godz. 08:26
Nie wiesz, który sektor? Steward pomoże
Piłkarska Pogoń Szczecin poszukuje... stewardów, którzy podczas rozgrywek ekstraklasy będą pomagać kibicom na stadionie. W ciągu kilkunastu dni ruszą castingi.
» więcej
2012-07-18, godz. 14:17
Wygrana i przegrana Pogoni na koniec zgrupowania
Piłkarze Pogoni Szczecin przegrali z innym beniaminkiem ekstraklasy Piastem Gliwice 2:4 w pierwszym dzisiejszym meczu sparingowym rozegranym w Gniewinie.
» więcej
2012-07-17, godz. 18:43
Pogoń zaprasza na salony [WIDEO]
"Królu, wejdź na salony" - to nowe hasło promocyjne Pogoni Szczecin. We wtorek władze klubu zaprezentowały nową strategię marketingową na nadchodzący sezon. Wśród nowości jest m.in. mobilna aplikacja.
» więcej