"Silny region to silna Pogoń" - to nowa mini akcja promocyjna piłkarskiej Pogoni Szczecin. Klub chce dotrzeć do nowych kibiców z województwa zachodniopomorskiego za pomocą Facebooka.
Jak precyzuje rzecznik prasowy klubu, chodzi o kierowanie wpisów tylko do użytkowników z konkretnego miasta.
- Najprościej rzecz ujmując: mieszkańcowi Chojny wysyłamy komunikat dotyczący właśnie jego miasta, zapraszamy w ten sposób ich na mecz Pogoni Szczecin. Wiemy o tym, że wielu kibiców przyjeżdża na nasze mecze, ale chcemy, by ta liczba była zdecydowanie większa - tłumaczy rzecznik.
Profil Pogoni Szczecin na Facebooku śledzi już blisko 150 tysięcy użytkowników. W klubie liczą, że jak najwięcej z nich przyjdzie na najbliższy mecz z Lechem Poznań. Początek hitowego spotkania już w najbliższą niedzielę o godzinie 18 na Stadionie przy ulicy Twardowskiego w Szczecinie.
- Najprościej rzecz ujmując: mieszkańcowi Chojny wysyłamy komunikat dotyczący właśnie jego miasta, zapraszamy w ten sposób ich na mecz Pogoni Szczecin. Wiemy o tym, że wielu kibiców przyjeżdża na nasze mecze, ale chcemy, by ta liczba była zdecydowanie większa - tłumaczy rzecznik.
Profil Pogoni Szczecin na Facebooku śledzi już blisko 150 tysięcy użytkowników. W klubie liczą, że jak najwięcej z nich przyjdzie na najbliższy mecz z Lechem Poznań. Początek hitowego spotkania już w najbliższą niedzielę o godzinie 18 na Stadionie przy ulicy Twardowskiego w Szczecinie.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-13_1371107882.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-11_1370938081.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-06-07_1370582362.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-05-30_1369937101.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2013/thumb_480_0/2013-05-30_1369895101.jpg)