"Królu, wejdź na salony" - to nowe hasło promocyjne Pogoni Szczecin. We wtorek władze klubu zaprezentowały nową strategię marketingową na nadchodzący sezon. Wśród nowości jest m.in. mobilna aplikacja.
Nowe hasło i filmik promocyjny to kontynuacja poprzedniej kampanii reklamowej. Wtedy klub nawoływał do tego, aby nie być królem w kapciach i nie kibicować z domu. - Dzisiaj jesteśmy w ekstraklasie, więc mówimy "Królu wejdź na salony", bo ekstraklasa jest takim salonem piłki nożnej w naszym kraju - tłumaczył ideę hasła prezes Pogoni, Jarosław Mroczek. - Myślimy, że kibice znajdą na tym starym obiekcie, starym "salonie", nowe wartości.
Nowością jest m.in. podział cen biletów ze względu na rangę spotkania. Dla kibiców powstała też specjalna aplikacja na telefony komórkowe. - Dzięki niej kibice będą mogli pobierać informacje zawierane na stronie internetowej naszego klubu - opowiadał rzecznik Pogoni, Łukasz Kasprzyk.
Jest także coś dla fanów... seriali. O Pogoni będzie można usłyszeć oraz ją zobaczyć w serialu (o wojnie), który powstaje na zlecenie jednej z telewizji.
Nowością jest m.in. podział cen biletów ze względu na rangę spotkania. Dla kibiców powstała też specjalna aplikacja na telefony komórkowe. - Dzięki niej kibice będą mogli pobierać informacje zawierane na stronie internetowej naszego klubu - opowiadał rzecznik Pogoni, Łukasz Kasprzyk.
Jest także coś dla fanów... seriali. O Pogoni będzie można usłyszeć oraz ją zobaczyć w serialu (o wojnie), który powstaje na zlecenie jednej z telewizji.
Zobacz także
2012-12-11, godz. 12:26
Skowronek jednak do Premiership
Artur Skowronek leci we wtorek do Wielkiej Brytanii. Trener Pogoni Szczecin stara się o licencję UEFA Pro, która pozwoli prowadzić niemal wszystkie drużyny z najsilniejszych lig świata.
» więcej
2012-12-10, godz. 15:55
Czarne Koszule ograły Pogoń
Porażka na zakończenie rundy jesiennej ekstraklasy. Pogoń poległa w stolicy.
» więcej
2012-12-10, godz. 15:46
Logo głównego sponsora zniknęło z koszulek Pogoni
Nowe logo na koszulkach Pogoni Szczecin. Na trykocie portowców nie ma już zielonego znaczka głównego sponsora, czyli Zakładów Chemicznych Police, a zastąpiło je logo Grupy Azoty.
» więcej
2012-12-10, godz. 15:00
Prezesi PZPN i Ekstraklasy apelują do prezydenta Szczecina
Ludzie biznesu, kultury i nauki chcą nowego stadionu w Szczecinie. Prawie 50 osób podpisało się pod apelem do prezydenta Piotra Krzystka, w którym proszą o zmianę negatywnej decyzji dotyczącej budowy nowej piłkarskiej areny.
» więcej
2012-12-07, godz. 08:11
Idą święta. Pogoń Szczecin zachęca
Granatowo-bordowy Mikołaj w Szczecinie. Przez najbliższe dwa tygodnie jego rolę będzie pełnić Pogoń Szczecin. Klub zachęca do kupna voucheru uprawniającego do odbioru karnetu na rundę wiosenną.
» więcej