Zapewnia, że ma program wyborczy, ale nie ujawnia szczegółów i przekonuje, że zdąży go zaprezentować przed wyborami samorządowymi. Łukasz Tyszler, kandydat PO na prezydenta Szczecina, o swoim starcie mówił w "Rozmowach pod krawatem".
- Dwa miesiące to wystarczająco dużo czasu, aby przedstawić mieszkańcom swój program. W sporcie i polityce wynik nie jest znany do końca - uważa Tyszler.
Przedstawiciele konkurencyjnych partii są zgodni w opinii, że szczecińska Platforma Obywatelska może mieć problem z wygraniem wyborów prezydenta miasta. Mówili o tym w niedzielę w "Kawiarence politycznej" Radia Szczecin.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się, że jest to trzeci szereg partyjny.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakich partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Proszę państwa, mówmy wprost - dodał.
- Kiedy w 2006 roku Piotr Krzystek startował na prezydenta Szczecina z ramienia Platformy Obywatelskiej, wówczas wszyscy podnosili podobne argumenty, jak dzisiaj podnoszą wobec pana Łukasza Tyszlera - przypomniała Magdalena Kochan z PO.
Dotąd start w wyborach na prezydenta Szczecina ogłosili: radna niezrzeszona Małgorzata Jacyna-Witt, radny PiS Artur Szałabawka, szef SLD w mieście Dawid Krystek, obecnie urzędujący prezydent Piotr Krzystek oraz Stefan Oleszczuk z Kongresu Nowej Prawicy. Według nieoficjalnych doniesień, kandydatem PSL może być Bartłomiej Toszek.
Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada.
Posłuchaj "Rozmowy pod krawatem".
Posłuchaj "Kawiarenki politycznej".
Przedstawiciele konkurencyjnych partii są zgodni w opinii, że szczecińska Platforma Obywatelska może mieć problem z wygraniem wyborów prezydenta miasta. Mówili o tym w niedzielę w "Kawiarence politycznej" Radia Szczecin.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się, że jest to trzeci szereg partyjny.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakich partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Proszę państwa, mówmy wprost - dodał.
- Kiedy w 2006 roku Piotr Krzystek startował na prezydenta Szczecina z ramienia Platformy Obywatelskiej, wówczas wszyscy podnosili podobne argumenty, jak dzisiaj podnoszą wobec pana Łukasza Tyszlera - przypomniała Magdalena Kochan z PO.
Dotąd start w wyborach na prezydenta Szczecina ogłosili: radna niezrzeszona Małgorzata Jacyna-Witt, radny PiS Artur Szałabawka, szef SLD w mieście Dawid Krystek, obecnie urzędujący prezydent Piotr Krzystek oraz Stefan Oleszczuk z Kongresu Nowej Prawicy. Według nieoficjalnych doniesień, kandydatem PSL może być Bartłomiej Toszek.
Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada.
Posłuchaj "Rozmowy pod krawatem".
Posłuchaj "Kawiarenki politycznej".
- Dwa miesiące to wystarczająco dużo czasu, aby przedstawić mieszkańcom swój program. W sporcie i w polityce nie do końca jest znany wynik - uważa Tyszler.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się z przedmówczyniami, że jest to trzeci szereg.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakie partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Mówmy o tym wprost - dodał.
Zobacz także
2017-05-09, godz. 09:14
Senator PO: Szczecin, stocznia, propaganda
Odróżnijmy biznes stoczniowy od działań propagandowych - tak senator Tomasz Grodzki z PO ocenia działania rządu PiS w sprawie rewitalizacji tego przemysłu w Szczecinie. Polityk w Rozmowie pod krawatem sceptycznie oceniał rządowe plany…
» więcej
2017-05-08, godz. 10:21
Spory o frekwencję i brak kultury politycznej
To był przemarsz "ku władzy", a nie "marsz wolności" - tak, zorganizowaną w Warszawie demonstrację opozycji, oceniał w Radiu Szczecin politolog Maciej Drzonek. W sobotniej manifestacji, według szacunków policji, uczestniczyło około…
» więcej
2017-05-08, godz. 09:44
Dr Maciej Drzonek: wypowiedzi Macrona o Polsce to retoryka kampanii wyborczej
Politolog o wyborach we Francji i wypowiedziach zwycięzcy à propos Polski: - Mam nadzieję, że to była tylko retoryka ostrej kampanii wyborczej - stwierdził w Radiu Szczecin dr Maciej Drzonek z Uniwersytetu Szczecińskiego.
» więcej
2017-05-05, godz. 11:22
Prof. Inga Iwasiów krytycznie o poziomie matur i wiedzy maturzystów
Nie na czasie, oderwane od czytelniczego doświadczenia i banalne - tak o tegorocznych pytaniach na maturze z języka polskiego mówi ekspert w dziedzinie literatury, pisarka i profesor Uniwersytetu Szczecińskiego - Inga Iwasiów.
» więcej
2017-05-04, godz. 09:23
Oryginał Konstytucji 3 Maja w Szczecinie efektem wspólnego zaangażowania [WIDEO]
To było niezwykłe wydarzenie w historii Pomorza Zachodniego - tak o trwającej kilkanaście dni wystawie, podczas której w Urzędzie Wojewódzkim prezentowano oryginał Konstytucji 3 Maja mówił Krzysztof Kozłowski, wojewoda zachodni…
» więcej
2017-04-28, godz. 09:12
Niemcy doceniają Polaków, przełamane stereotypy
Stereotypy o Polakach i Polsce zostały już w Niemczech dawno przełamane - mówiła wiceprezes Związku Polaków w Niemczech, Anna Wawrzyszko. Jak tłumaczyła w Rozmowie pod krawatem obraz Polaka, który zajmuje się kradzieżą samochodów…
» więcej
2017-04-27, godz. 10:25
Dr Ossowski w odpowiedzi na krytykę zw. z identyfikacją ofiar totalitaryzmów
- Za wolno i za drogo? - to nieprawdziwe zarzuty: tak mówił w Radiu Szczecin szef Polskiej Bazy Genetycznej Ofiar Totalitaryzmów w Szczecinie, Andrzej Ossowski. Komentował w ten sposób pytanie o konflikt z wiceprezesem IPN, Krzysztofem…
» więcej
2017-04-27, godz. 09:18
Polityka historyczna Komitetu Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa
W województwie zachodniopomorskim jest jeszcze wiele do odkrycia, wiele ofiar II wojny światowej i czasów tuż po wojnie wymaga upamiętnienia - mówił w Rozmowie pod krawatem dr Andrzej Ossowski mianowany przewodniczącym Komitetu Ochrony…
» więcej
2017-04-26, godz. 10:18
Zbiór zastrzeżony IPN coraz mniej atrakcyjny
Z tej chmury spadnie prędzej mały deszczyk niż ulewa - prof. Antoni Dudek tak opisywał efekt, jaki - jego zdaniem - wywoła odtajnienie wszystkich akt tzw. zbioru zastrzeżonego Instytutu Pamięci Narodowej.
» więcej
2017-04-26, godz. 09:29
Prof. Dudek o 72. rocznicy zdobycia Szczecina przez Armię Czerwoną
Do tej daty trzeba podchodzić racjonalnie, jako do wydarzenia, które miało swoje dobre i złe strony - mówił historyk, prof. Antoni Dudek w 72. rocznicę zdobycia Szczecina przez Armię Czerwoną w 1945 roku.
» więcej
2017-04-25, godz. 10:07
Miejska spec-spółka pomysłem prezydenta na realizacje inwestycji
Intencje są dobre, ale będziemy dopytywać o szczegóły i to zadecyduje o wyniku głosowania - mówiła we wtorek Urszula Pańka pytana o poparcie jej klubu (PO) dla pomysłu prezydenta Szczecina. Zaproponował on powołanie specjalnej…
» więcej
2017-04-25, godz. 09:34
Urszula Pańka: - Część rad osiedli beneficjentami polityki prezydenta Krzystka
Prezydent Piotr Krzystek wciągnął rady osiedla w polityczną walkę - oceniła we wtorek, w Rozmowie pod krawatem Urszula Pańka, radna miejska z PO. Jako przewodnicząca Miejskiej Komisji Wyborczej, która nadzoruje wybory do tych samorządów…
» więcej
2017-04-24, godz. 09:16
Tunel Szczecin-Świnoujście lapsusem językowym
Sekretarz szczecińskiej .Nowoczesnej tłumaczy partyjną koleżankę, która mówiła o budowie tunelu "ze Szczecina do Świnoujścia": - Zwykłe przejęzyczenie, lapsus językowy - tłumaczył w Rozmowie pod krawatem Przemysław Słowik.
» więcej
2017-04-20, godz. 10:19
Przebudowa al. Wojska Polskiego: potrzebna koncepcja ogólna
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie jest nieprzemyślana - mówił w Rozmowie Pod Krawatem Marek Duklanowski, radny Prawa i Sprawiedliwości.
» więcej
2017-04-20, godz. 09:41
Duklanowski o prezydenturze: chcę, ale nie muszę
Jestem zaangażowany w życie miasta, start w wyborach prezydenckich rozważam, owszem, ale nie za wszelką cenę - mówił w Rozmowie pod krawatem szczeciński radny Prawa i Sprawiedliwości. Marek Duklanowski przyznał, że chciałby być…
» więcej