Zapewnia, że ma program wyborczy, ale nie ujawnia szczegółów i przekonuje, że zdąży go zaprezentować przed wyborami samorządowymi. Łukasz Tyszler, kandydat PO na prezydenta Szczecina, o swoim starcie mówił w "Rozmowach pod krawatem".
- Dwa miesiące to wystarczająco dużo czasu, aby przedstawić mieszkańcom swój program. W sporcie i polityce wynik nie jest znany do końca - uważa Tyszler.
Przedstawiciele konkurencyjnych partii są zgodni w opinii, że szczecińska Platforma Obywatelska może mieć problem z wygraniem wyborów prezydenta miasta. Mówili o tym w niedzielę w "Kawiarence politycznej" Radia Szczecin.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się, że jest to trzeci szereg partyjny.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakich partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Proszę państwa, mówmy wprost - dodał.
- Kiedy w 2006 roku Piotr Krzystek startował na prezydenta Szczecina z ramienia Platformy Obywatelskiej, wówczas wszyscy podnosili podobne argumenty, jak dzisiaj podnoszą wobec pana Łukasza Tyszlera - przypomniała Magdalena Kochan z PO.
Dotąd start w wyborach na prezydenta Szczecina ogłosili: radna niezrzeszona Małgorzata Jacyna-Witt, radny PiS Artur Szałabawka, szef SLD w mieście Dawid Krystek, obecnie urzędujący prezydent Piotr Krzystek oraz Stefan Oleszczuk z Kongresu Nowej Prawicy. Według nieoficjalnych doniesień, kandydatem PSL może być Bartłomiej Toszek.
Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada.
Posłuchaj "Rozmowy pod krawatem".
Posłuchaj "Kawiarenki politycznej".
Przedstawiciele konkurencyjnych partii są zgodni w opinii, że szczecińska Platforma Obywatelska może mieć problem z wygraniem wyborów prezydenta miasta. Mówili o tym w niedzielę w "Kawiarence politycznej" Radia Szczecin.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się, że jest to trzeci szereg partyjny.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakich partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Proszę państwa, mówmy wprost - dodał.
- Kiedy w 2006 roku Piotr Krzystek startował na prezydenta Szczecina z ramienia Platformy Obywatelskiej, wówczas wszyscy podnosili podobne argumenty, jak dzisiaj podnoszą wobec pana Łukasza Tyszlera - przypomniała Magdalena Kochan z PO.
Dotąd start w wyborach na prezydenta Szczecina ogłosili: radna niezrzeszona Małgorzata Jacyna-Witt, radny PiS Artur Szałabawka, szef SLD w mieście Dawid Krystek, obecnie urzędujący prezydent Piotr Krzystek oraz Stefan Oleszczuk z Kongresu Nowej Prawicy. Według nieoficjalnych doniesień, kandydatem PSL może być Bartłomiej Toszek.
Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada.
Posłuchaj "Rozmowy pod krawatem".
Posłuchaj "Kawiarenki politycznej".
- Dwa miesiące to wystarczająco dużo czasu, aby przedstawić mieszkańcom swój program. W sporcie i w polityce nie do końca jest znany wynik - uważa Tyszler.
- Nie znam tego pana. Nie potrafię nic na jego temat powiedzieć. PO prawie walkowerem oddała walkę o przyszłość Szczecina - stwierdziła Joanna Agatowska z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
- To jest przykład kryzysu szczecińskiej Platformy, na który sama zarobiła - mówił Krzysztof Zaremba z Prawa i Sprawiedliwości. - Pan Tyszler jest radnym, ale zgodzę się z przedmówczyniami, że jest to trzeci szereg.
W opinii szefa zachodniopomorskiego PSL, Jarosława Rzepy, żaden z kandydatów, jakie partie wystawiły w wyborach prezydenta Szczecina, "nie jest z pierwszej ligi". - Mówmy o tym wprost - dodał.
Zobacz także
2020-11-18, godz. 10:11
Radny KO: Wyremontować i wspomóc, ale nie oddawać
Wyremontować budynek za miejskie pieniądze, wspomóc finansowo, ale nieruchomości Siostrom Misjonarkom Miłości nie oddawać - mówił w "Rozmowach pod krawatem" przewodniczący klubu Koalicji Obywatelskiej Łukasz Tyszler.
» więcej
2020-11-18, godz. 09:18
Tyszler: spokój wojewody służył rozwiązywaniu trudnych problemów
Współpraca samorządu i rządu reprezentowanego przez wojewodę jest pozytywna - tak o koordynacji działań w walce z pandemią koronawirusa mówił w "Rozmowie pod krawatem" dyrektor szpitala w Zdrojach Łukasz Tyszler.
» więcej
2020-11-17, godz. 10:23
"Polska nie dostanie więcej pieniędzy, bo w budżecie UE będzie deficyt"
Polska nie dostanie więcej pieniędzy, bo w budżecie Unii Europejskiej będzie deficyt - stwierdził w "Rozmowach pod krawatem" europoseł Lewicy Marek Balt.
» więcej
2020-11-17, godz. 09:23
Europoseł Lewicy o funduszach europejskich i "kryterium praworządności"
Europoseł Lewicy, Marek Balt w "Rozmowie pod krawatem" nie miał wątpliwości, że propozycja Niemiec oraz Parlamentu Europejskiego jest słuszna. Chodzi o uzależnienie wypłaty eurofunduszy dla Polski od tzw. kryteriów praworządnoś…
» więcej
2020-11-16, godz. 10:22
"Siostry Misjonarki Miłości prowadzą działalność niezwykle pożyteczną dla miasta"
Prezydent Szczecina nie ma wątpliwości, że miasto powinno przekazać siostrom Misjonarkom Miłości kamienicę na Łasztowni z 99 procentową bonifikatą.
» więcej
2020-11-13, godz. 11:12
"Wspólne gotowanie to tworzenie tradycji i nawiązywanie relacji"
Restauracje w kryzysie, oby jednak kwarantanna była renesansem dla gotowania w domu - mówił w "Rozmowach pod Krawatem" Andrzej Buławski, lider Convivium Slow Food Szczecin.
» więcej
2020-11-12, godz. 10:11
"Zakładajmy maseczki, zachowujmy standardy"
Nie wszystkie decyzje były trafne, nie tylko polski rząd, ale i cały świat uczy się, jak postępować w przypadku koronawirusa - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Radia Szczecin poseł Prawa i Sprawiedliwości, Robert Telus.
» więcej
2020-11-12, godz. 09:29
Poseł PiS rozczarowany postawą Konfederacji po Marszu Niepodległości
Poseł Prawa i Sprawiedliwości rozczarowany postawą polityków Konfederacji po warszawskim Marszu Niepodległości.
» więcej
2020-11-09, godz. 09:23
Wojsko wspiera walkę z pandemią
Wsparcie szpitali i pomoc personelu medycznego, armia wykorzystuje doświadczenia z wiosny do walki z pandemią - mówił w "Rozmowach pod krawatem" dowódca 12 Szczecińskiej Dywizji Zmechanizowanej gen. dywizji dr Dariusz Parylak.
» więcej
2020-11-05, godz. 10:37
"Nie było dewastacji kościołów. Ktoś, coś, gdzieś namalował. Trzeba to zganić"
Dewastacji kościołów nie było, "ktoś gdzieś tam coś namalował, co trzeba zganić", a winni sytuacji są politycy PiS, którzy wyprowadzili ludzi na ulicę - tak o protestach Strajku Kobiet mówił w "Rozmowach pod krawatem" poseł…
» więcej
2020-11-05, godz. 09:28
Poseł Lewicy: posunięcia rządu nie są dla mnie logiczne
Sytuacja jest trudna, chociaż niektóre posunięcia rządu nie wydają się logiczne - stwierdził w "Rozmowie pod krawatem" poseł Lewicy Andrzej Szejna.
» więcej
2020-11-04, godz. 09:21
Senator KO: "tysiące ludzi mówi władzy sprawującej rządy w Polsce: dosyć"
Wulgaryzmy w czasie protestów przeszkadzają, ale "rozumie nastroje społeczne", a ataki na modlących się ludzi, księży i niszczenie kościołów według niej to czyny "prowokatorów" - senator Koalicji Obywatelskiej Magdalena Kochan…
» więcej
2020-11-03, godz. 09:06
"Rozumiem, że środowiska lewicowe przyjdą i posprzątają przed siedzibą PiS"
Szef szczecińskiego PiS komentuje zachowanie manifestantów: - Mówią o ekologii i umiłowaniu porządku, to chyba posprzątają? - zastanawiał się w "Rozmowie pod krawatem" Leszek Dobrzyński, odpowiadając na pytanie o przyniesione przez…
» więcej
2020-11-02, godz. 10:19
Naukowiec o poparciu protestów przez samorządy: to błąd
Prezydenci miast nie powininni angażować się w bieżące spory polityczne - oceniał w "Rozmowach pod krawatem" politolog, profesor Maciej Drzonek.
» więcej
2020-11-02, godz. 09:28
Politolog: "w czasie pandemii ta forma protestu jest absolutnie niedopuszczalna"
Sytuacja skandaliczna i niedopuszczalna, a ci, którzy to "rozumieją", nie zdają sobie sprawy z tego, że w przyszłości ktoś może również ich tak potraktować - tak politolog, profesor US Maciej Drzonek mówił o formie protestów…
» więcej